63 درصد از مخاطبان خودشان را در رسانه ملی ندیده‌اند

63 درصد از مخاطبان خودشان را در رسانه ملی ندیده‌اند

رئیس رسانه ملی در «نشست مسئولان بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور» در پرسشی درباره پایتخت‌زدایی از تولیدات سیما، این‌گونه پاسخ داد: نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد 63 درصد از مخاطبان ما می‌گویند خودشان و محل زندگی‌‌شان را در رسانه ملی ندیده‌اند و نزدیک به 70درصدشان تمایل دارند خودشان را در قاب تلویزیون ببینند. تلاش کردیم این تعادل و توازن را برگردانیم. در موضوع تمرکز‌ زدایی از تهران دغدغه داریم و معتقدیم باید به همه نقاط کشور توجه شود که در مناسبت‌های مختلفی چون راهپیمایی‌ها، مراسم احیا و… این کار را انجام داده‌ایم و تکرار شده است. سعی کرده‌ایم به شبکه‌های استانی هویت دهیم که تولیدات خودشان را به‌طور مستقیم در قالب برنامه «ایران ما» روانه آنتن ملی می‌کنند.

 

منبع: etemadonline-686311

نام:*
ایمیل: